Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over onze werkfruit dienst? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Algemeen
Hoe wordt het fruit gepresenteerd
Na akkoord bekijken we gezamenlijk waar we het fruit het beste kunnen plaatsen en of je gebruik wilt maken van onze fruit stelling.
Maken jullie een voortstel op maat?
Op basis van de omvang en kenmerken van de organisatie maken we een voorstel op maat. Er is hierbij ook een prominente rol voor communicatie weggelegd.
Wat zit er in de fruitboxen?
In de fruitboxen zitten (bijna) altijd Appels, Peren, Bananen, Mandarijnen en Sinasappels. De boxen worden aangevuld met heerlijk seizoensfruit en zacht fruit denkend aan, Druiven, Frambozen, Meloen, Perziken, Blauwe Bessen, Aardbeien en snack groente.
Er is al een box vanaf 9,99,-
Hoe werkt de betaling?
Wij voegen uw bedrijf toe tot ons klantenbestand en facturen aan het einde van de maand. U heeft hierbij een betaaltermijn van 30 dagen.
Kan ik een gratis proefbox aanvragen?
Zeker! Op onze proefbox pagina kan je gemakkelijk een proefbox aanvragen. Dit is geheel kosteloos.
Leveren jullie ook eenmalig werkfruit?
Alle opties zijn mogelijk, voor meer informatie kun je contact opnemen via onze contactpagina.
Ik heb een klacht/feedback wat kan ik doen?
Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg honderden verse bestellingen. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Ook komt het wel eens voor dat fruit er van buiten goed uitziet, maar van binnen niet, dit komt doordat dit een natuurproduct is. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen dit dan ook graag met je op! Neem bij voorkeur contact op via ons contactformulier.
Bezorging
Zijn er extra kosten al bezorgkosten?
Nee! De bezorging en plaatsing is gratis.
Vraag niet beantwoord?
Neem contact met ons op via onze contactpagina.